یزید لعین کے حامیوں کو دعوت حق


رسول ص نے فرمایا:
اولي من يبدل سنتي رجل من بني امية يقال له يزيد
میری سنت کو سب سے پہلے بنو امیہ میں سے ایک آدمی بدلے گا جس کو یزید کہا جاتا ہوگا
تاریخ دمشق، جلد 65، ص 249-250، طبع دار الفکر۔




حافظ زبی علی زئی نے اس روایت کی سند کو حسن کہا ہے۔
ملاحظہ ہو 'تحقیقی، اصطلاحی اور علمی مقالات جات جلد 6 ص 356-357 طبع الکتاب انٹرنیشنل دہلی، ہندوستان



کچھ اعتراضات کے جواب:

1.
  شاید آپ علم مصطلح الحدیث کی الف نہیں جانتے ورنہ ہرگز اعتراض نہیں کرتے، زیادتی راوی کرنا کہا دلیل ضعف ہے؟ عزیزی روایت کی سند بالکل متصل ہے، کوئی علت قادح نہیں، اوثق راویان کے خلاف نہیں، راوی تمام عادل ہیں اور ضبط میں اچھے ہیں، یوں سند بالکل معتبر ہے


2. 
جواب: اس روایت کی سند دو طرح سے ہے، ایک میں ابو عالیہ حضرت ابو ذر سے روایت کررہا ہے (اور اس پر بیھقی کا حکم انقطاع ہے) اور دوسری سند جس سے ہمارا استدلال ہے اس میں ابو عالیہ روایت کرتا ہے ابو مسلم سے اور ابو مسلم حضرت ابو ذر سے روایت کرتا ہے۔ چناچنہ یہ روایت بالکل متصل ہے اور آپ کا اشکال اس وقت صحیح ہوتا جب ہماری پیش کردہ سند پر اعتراض کرتے۔ 
خود بیھقی کا قول غور سے پڑھیں:
وفی ھذا الاسناد ارسال بین ابی العالیتہ و ابی ذدر
اور ہماری مستدل روایت میں سند ہی یوں نہیں تو یہ جہل مرکب ہے عزیزی کہ سند کچھ اور آپ حکم کسی اور سند کا تھوپ رہے ہیں


3. 




ادھر دو غلطیاں کررہے ہیں، شاید سنابلی کی کتاب پڑھ کر اسکین نکال لئے بغیر عبارت پر غور کئے۔
یاد رہے کہ ادھر کہی بھی منکر نہیں کہا گیا ہے عزیزی۔ بلکہ زاد کا لفظ آیا ہے اور زاد کا لفظ اعم ہے جو ثقہ کی زیادتی بھی ہوسکتی ہے اور ضعیف کی زیادتی ہوسکتی ہے اگر اول الذکر ہو اور وہ کسی اصح و اوثق روایت سے نہیں ٹکراتی ہو تو وہ زیادتی قبول ہے اور اس کی کافی مثالیں ہیں۔ اور اگر ثانی الذکر ہو تو وہ بہرحال ضعیف ہے۔ ہماری پیش کردہ روایت کے تمام راویان ثقہ ہیں اور خود سنابلی کو بھی شاید دلائل کے بعد اس کا انکار نہ ہو۔ 
لہذا آپ کا کہنا کہ روایت کو منکر کہا گیا بالکل فحش غلطی ہے

4. 


یہ جواب بیھقی والے اسکین میں دیکھ سکتے ہیں کہ ہماری مستدل روایت میں یہ سند میں انقطاع ہی نہیں تو آپ کا انقطاع والی روایت پر جرح نقل کرنا ہی غلط ہے، پہلے دلیل سمجھیں پھر جواب دیں۔ سنابلی نے شاید صحیح ٹرینگ نہیں دی
کیا خیال ہے کہ یزید کو شہوت پرست وغیرہ بھی ابن کثیر نے لکھا وہ قبول ہے؟؟؟ امید ہے اپنے حافظ کی دونوں باتیں مانیں گے


نوٹ: یاد رہے کہ امامیہ کا اس روایت سے متفق ہونا ضروری نہیں لیکن الزام خصم کے تحت بات کو نقل کیا جارہا ہے۔
لہذا جو بھی حامیان یزید پلید لعین ہیں ان کو چاہئے کہ وہ اپنی بات سے رجوع کریں اور اس قاتل سفاک سے تبرا اختیار کریں۔

تبصرے

نام

ابن ابی حدید,2,ابنِ تیمیہ,8,ابن جریر طبری شیعہ,1,ابن حجر مکی,2,ابن خلدون,1,ابن سیرین،,1,ابن ملجم لعین,1,ابو یوسف,1,ابوسفیان,1,ابومخنف,1,اجماع,2,احمد بن محمد عبدربہ,1,اعلی حضرت احمد رضا خان بریلوی,7,افطاری کا وقت,1,اللہ,4,ام المومنین ام سلمہ سلام علیھا,2,امام ابن جوزی,1,امام ابو زید المروزی,1,امام ابوجعفر الوارق الطحاوی,2,امام ابوحنیفہ,17,امام احمد بن حنبل,1,امام الزھبی,2,امام بخاری,1,امام جعفر صادق علیہ السلام,3,امام حسن علیہ السلام,11,امام حسین علیہ السلام,21,امام شافعی,5,امام علی رضا علیہ السلام,1,امام غزالی,3,امام مالک,3,امام محمد,1,امام مہدی عج,5,امامت,4,امداد اللہ مکی,1,اہل بیت علیھم السلام,2,اہل حدیث,16,اہل قبلہ,1,آذان,2,آن لائن کتابوں کا مطالعہ,23,آیت تطہیر,1,بریلوی,29,بریلوی اور اولیاء اللہ کے حالات,2,بنو امیہ,3,تبرا,8,تحریف قرآن,6,تراویح,2,تقابل ادیان و مسالک,35,تقيہ,2,تکفیر,3,جنازہ رسول اللہ,1,جنگ جمل,4,جنگ صفین,1,حافظ مبشر حسین لاہوری,1,حدیث ثقلین,5,حدیث طیر,1,حدیث غدیر,7,حدیث قرطاس,1,حضرت ابن عباس رض,3,حضرت ابو طالب علیہ السلام,5,حضرت ابوبکر,20,حضرت ابوزر غفاری رض,1,حضرت ام اکلثوم سلام علیھا,2,حضرت خدیجہ سلام علھیا,1,حضرت عائشہ بنت ابوبکر,14,حضرت عثمان بن عفان,7,حضرت علی علیہ السلام,64,حضرت عمار بن یاسر رض,3,حضرت عمر بن خطاب,23,حضرت عیسیٰ علیہ السلام,4,حضرت فاطمہ سلام علیھا,16,حضرت مریم سلام علیھا,1,حضرت موسیٰ علیہ السلام,2,حفصہ بنت عمر,1,حلالہ,1,خارجی,2,خالد بن ولید,1,خلافت,10,دورود,1,دیوبند,55,رافضی,3,رجال,5,رشید احمد گنگوہی,1,روزہ,3,زبیر علی زئی,7,زنا,1,زیاد,1,زیارات قبور,1,زيارت,1,سب و شتم,2,سجدہ گاہ,3,سرور کونین حضرت محمد ﷺ,14,سلیمان بن خوجہ ابراہیم حنفی نقشبندی,1,سلیمان بن عبد الوہاب,1,سنی کتابوں سے سکین پیجز,285,سنی کتب,6,سولات / جوابات,7,سیرت معصومین علیھم السلام,2,شاعر مشرق محمد اقبال,2,شاعری کتب,2,شجرہ خبیثہ,1,شرک,8,شفاعت,1,شمر ابن ذی الجوشن لعین,2,شیخ احمد دیوبندی,3,شیخ عبدالقادرجیلانی,1,شیخ مفید رح,1,شیعہ,8,شیعہ تحریریں,8,شیعہ عقائد,1,شیعہ کتب,18,شیعہ مسلمان ہیں,5,صحابہ,18,صحابہ پر سب و شتم,1,صحیح بخاری,5,صحیح مسلم,1,ضعیف روایات,7,طلحہ,1,عبادات,3,عبدالحق محدث دہلوی,1,عبداللہ ابن سبا,1,عبدالوہاب نجدی,2,عرفان شاہ بریلوی,1,عزاداری,4,علامہ بدرالدین عینی حنفی,1,علمی تحریریں,76,علیہ السلام لگانا,1,عمامہ,1,عمر بن سعد بن ابی وقاص,1,عمران بن حطان خارجی,2,عمرو بن العاص,3,غزوہ احد,1,غم منانا,12,فتویٰ,4,فدک,3,فقہی مسائل,17,فیض عالم صدیقی ناصبی,1,قاتلان امام حسینؑ کا مذہب,6,قاتلان عثمان بن عفان,1,قادیانی,3,قادیانی مذہب کی حقیقت,32,قرآن,5,کالا علم,1,کتابوں میں تحریف,5,کلمہ,2,لفظ شیعہ,2,ماتم,3,مباہلہ,1,متعہ,4,مرزا بشیر احمد قادیانی,2,مرزا حیرت دہلوی,2,مرزا غلام احمد قادیانی,28,مرزا محمود احمد,2,مسئلہ تفضیل,3,معاویہ بن سفیان,25,مغیرہ,1,منافق,1,مولانا عامر عثمانی,1,مولانا وحید الزماں,3,ناصبی,22,ناصر الدین البانی,1,نبوت,1,نماز,5,نماز جنازہ,2,نواصب کے اعتراضات کے جواب,72,واقعہ حرا,1,وسلیہ و تبرک,2,وصی رسول اللہ,1,وضو,3,وہابی,2,یزید لعنتی,14,یوسف کنجی,1,Requests,1,
rtl
item
شیعہ اہل حق ہیں: یزید لعین کے حامیوں کو دعوت حق
یزید لعین کے حامیوں کو دعوت حق
رسول ص نے فرمایا: اولي من يبدل سنتي رجل من بني امية يقال له يزيد میری سنت کو سب سے پہلے بنو امیہ میں سے ایک آدمی بدلے گا جس کو یزید کہا جاتا ہوگا تاریخ دمشق، جلد 65، ص 249-250، طبع دار الفکر حافظ زبی علی زئی نے اس روایت کی سند کو حسن کہا ہے۔ ملاحظہ ہو 'تحقیقی، اصطلاحی اور علمی مقالات جات جلد 6 ص 356-357 طبع الکتاب انٹرنیشنل دہلی، ہندوستان
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhsps7JrcZV2u8LyZBe1HG5GJSBmD9BMP98Bqg4r-d22XewmmHvDXstEOvHNwQawjSctHu6uOac1irFw-3VggoQvOAT_eKTvdHO38NsC0Msj34LeKAaYQ6mBh-3sDNzn0fiJpW24v4r3RU/s640/yazeed-1.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhsps7JrcZV2u8LyZBe1HG5GJSBmD9BMP98Bqg4r-d22XewmmHvDXstEOvHNwQawjSctHu6uOac1irFw-3VggoQvOAT_eKTvdHO38NsC0Msj34LeKAaYQ6mBh-3sDNzn0fiJpW24v4r3RU/s72-c/yazeed-1.jpg
شیعہ اہل حق ہیں
https://www.shiatiger.com/2016/10/yazeed.html
https://www.shiatiger.com/
https://www.shiatiger.com/
https://www.shiatiger.com/2016/10/yazeed.html
true
7953004830004174332
UTF-8
تمام تحریرں دیکھیں کسی تحریر میں موجود نہیں تمام دیکھیں مزید مطالعہ کریں تبصرہ لکھیں تبصرہ حذف کریں ڈیلیٹ By مرکزی صفحہ صفحات تحریریں تمام دیکھیں چند مزید تحریرں عنوان ARCHIVE تلاش کریں تمام تحریرں ایسی تحریر موجود نہیں ہے واپس مرکزی صفحہ پر جائیں Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content